Faktorii naszej wina11 października 2017

Wyobraźcie sobie taką sytuację- jako wielbiciele whiskey ze spritem i cervesario piw do 4 zł, musicie kupić wino na domówkę. Wasza znajomość win ogranicza się prawdopodobnie do: czerwone/ białe, różowe dla dziewczyn i ruski szampan na sylwestra na świeżym powietrzu.

Reasumując potrzebujecie porady w sprawie zakupu, której raczej w osiedlowego sklepie nie otrzymacie.

W „monopolowym 24h” w piątek wieczór, presje na Was wywierać będzie kolejka do lady, złożona ze spragnionych studentów z „połówkami” kolorowej wódki, różnoracy pracownicy fizyczni, którzy nie mogą doczekać się, by rozpakować 4pack piwka po ciężkim tygodniu pracy, oraz inni imprezowicze zmierzający na plenery, domówki i bale. Każdemu spieszy się przynajmniej tak bardzo jak Wam, więc nie ma czasu na wybieranie spośród różnych szczepów ze sprzedawcą, bez narażania się na poirytowanie i docinki innych klientów.

Optymalnym rozwiązaniem będzie zatem możliwość samodzielnego i trafnego wyboru wina, bez posiadania tajemnej wiedzy someliera. Tu z pomocą przychodzi wyciągnięty zza strefy za kasowej, specjalnie przystosowany do tego zadania regał Faktorii Win.

Wina rozłożone są w specjalnych sekcjach, przyporządkowanych do 5 okazji: Na prezent, Na randkę, Do posiłku, Relaks i Z przyjaciółmi. Wybierając produkt z którejś sekcji możecie być pewni, że jest to odpowiedni wybór, poparty wiedzą i doświadczeniem, którym Ty jeszcze nie dysponujesz. Jednocześnie nikt nie wywiera na Was niepotrzebnej presji i macie tyle czasu ile potrzebujecie, na wybór, który z pewnością ułatwi Wam nawigacja na regale.

Wydawać by się mogło, że to banalne i oczywiste rozwiązanie, jednak czy ktoś wpadł na nie wcześniej? No właśnie… ?

Biorąc pod uwagę rosnący trend spożycia wina w Polsce, regały Faktorii stanowią też świetne rozwiązanie, dla niewykwalifikowanych właścicieli sklepów, którzy również chcą skorzystać z pozytywnego trendu i sprzedawać więcej tego marżowego produktu. Czerpiąc z doświadczenia specjalistów z Faktorii, sklepikarze nie muszą przejmować się częścią zadań związanych z zarządzaniem kategorią wina punkcie sprzedaży.

Oczywiście wypowiadam się o Faktorii Win z jednej strony z perspektywy shoppera i z drugiej świeżaka w Eurocashu, który odbył jedynie wprowadzenie do tego biznesu i nie miał okazji pracować w tym unicie. Może kiedyś?

Maciej – Kierownik Stażysta

Ostatnie aktualności

Manager na studiach? Czemu nie! Poznajcie Kacpra!

24 listopada 2021

Cześć! Mam na imię Kacper i od połowy października 2021 jestem nowym Management Trainee na pokładzie grupy Eurocash! […]

Początki w Grupie Eurocash

16 listopada 2021

Cześć! Jestem Ania i w październiku 2021 dołączyłam do programu MT. Obecnie poznaję strukturę firmy zarówno poprzez spotkania […]

Prawnik-biznesmen? Jestem na tak!

9 listopada 2021

Cześć! Nazywam się Patryk Radosz i od listopada 2021 r. jestem członkiem Eurocash jako Management Trainee. Rozpoczęcie kariery […]

więcej wpisów




xxxxxxxxxxxxxxxxxx