W ciągu trzymiesięcznego wdrożenia każdy z MTsów odbywa spotkania z przedstawicielami jednostek biznesowych z całej Polski, na których jest przekonywany, że to właśnie ich dział jest najważniejszy w całej firmie 🙂
Jednym z takich spotkań, w którym braliśmy udział, było poznanie działu zakupów w Eurocash Dystrybucja. Podczas wdrożenia w tematy zakupowe czuliśmy się niemal jak część zespołu. W ciągu czterech dni poznawaliśmy aspekty pracy w dziale, a na koniec każdego dnia wykonywaliśmy pracę category managerów. Marża, tygodniówka, flash to abecadło każdego z Catmanów.
To oni decydują o tym co, kiedy i w jakiej cenie mogą kupić nasi klienci –te słowa usłyszeliśmy jako jedne z pierwszych podczas naszej wizyty w ECD.
Dzięki wejściu w rolę osoby zarządzającej kategorią mieliśmy okazję przekonać się, co to znaczy analiza dużej ilości danych w krótkim czasie, prowadzenie strategicznych negocjacji i przygotowywanie strategii dla całej kategorii produktów. Zwieńczeniem naszej czterodniowej pracy było zaprezentowanie przed osobami zarządzającymi działem zakupów stworzonej przez nas analizy kategorii makaronów w ECD na podstawie danych rynkowych oraz przedstawienie strategii krótko i długoterminowej.
Te kilka dni pracy w zakupach pokazało nam, jak ciężka i wymagająca jest to praca. Dzięki pomocy nowo poznanych osób odkryliśmy także, jak wiele satysfakcji daje osiągniecie założonego celu, współpraca w grupie i tworzenie nowych relacji. Wdrożenie w dziale ECD było dla nas świetną lekcją pozwalającą na lepsze poznanie mechanizmów funkcjonujących w naszej Grupie i rozwinięcie naszych kompetencji analitycznych.
Ciao! Mam na imię Asia i jestem nowym MT w Eurocash. Dołączyłam do firmy 3 kwietnia, więc kiedy […]
Cześć Wszystkim! Nazywam się Franek i od 1 lutego jestem nowym MT! Mimo, że to moje dopiero pierwsze […]
Cześć! Tu Karolina – od 14 listopada 2022 jestem nowym MT w Grupie Eurocash! Już prawie dwa miesiące […]