A może Frisco?9 listopada 2017

Olbrzymią zaletą Grupy Eurocash jest jej wielkość i różnorodność. Interesują Cię nowe biznesy? Innowacje? Ciekawe, rozwijane koncepty?

Eurocash stoi innowacją!

Na staż oraz pracę docelową możesz iść do takich biznesów czy projektów jak:

  • Kontigo (sieć sklepów kosmetycznych)
  • Duży Ben (sieć sklepów alkoholowych)
  • Faktoria Win (sieć oferująca regały z winami)
  • Piwne Terytoria (sieć oferująca regały z piwami kraftowymi)
  • One minute (sieć sklepów convenience)
  • Delikatesy Centrum (sieć delikatesów stawiających na świeże produkty i szeroki asortyment)
  • abc na kołach (sieć spożywczych sklepów mobilnych)
  • Partner Plus (program lojalnościowy dla klientów Grupy EC)
  • Akademia Umiejętności (program rozwojowy dla franczyzobiorców Grupy EC)

Można też wybrać się na dłuższą chwilę do FRISCO!

 Czym jest FRISCO?

To internetowy sklep spożywczy, w którym udziały ma Eurocash. Posiada w swoim portfolio bardzo rozbudowany asortyment kategorii spożywczych, chemii, alkoholi i napojów oraz kat. świeże. Kategoria produktów świeżych to też wyróżnik Frisco – stocki na tej kategorii praktycznie nie istnieją, a cały towar zamawiany jest pod indywidualne zamówienia klientów i wysyłany na następny dzień. To gwarantuje świeżość.

Frisco funkcjonuje na rynku już 10 lat, dlatego było w stanie stworzyć wyróżniający na rynku model kompletacji zamówień. Większość pracy jest zautomatyzowana. Magazynier dostaje zagregowane zamówienie i jego zadaniem jest wyłożenie towaru na taśmy, które następnie transportują go i dzielą (z małą pomocą człowieka) już na konkretne zamówienia / koszyki. Dzięki temu proces kompletacji jest szybszy, tańszy i obarczony mniejszą liczbą pomyłek.

Frisco działa jedynie na terenie Warszawy i choć są możliwe dostawy w całej Polsce to są one marginalne i obsługiwane przez zewnętrznych kurierów.

Frisco mocno rozwija swój brand. Inwestuje w reklamę – strona intrenetowa, Social Media, mailing, AdWords, radio, telewizja VOD, outdoor, eventy, rozpoznawalne frisco vany … Spójna kampania z chwytliwym hasłem „Nie idź na zakupy!” została zauważona przez branżowe media i nagrodzona.

Co możesz tam robić?

Hmmm właściwie wydaje mi się, że wszystko 🙂 Dlaczego?

W tym samym czasie toczy się tam kilkanaście naprawdę fajnych projektów. Gdy ja byłem we Frisco zespół pracował intensywnie nad zaprojektowaniem i przeniesieniem się do nowego magazynu, zmianami strategii asortymentu, przebudowie od zera strony internetowej i aplikacji oraz projektami marketingowymi.

Ja poszedłem we Frisco właśnie do marketingu – stworzyć program lojalnościowy i markę własną kategorii świeże, a dodatkowo przez 1,5 miesiąca pełniłem obowiązki category managera na kategorii fresh (owoce, warzywa, mięso, ryby i pieczywo).

Spytasz o zalety Frisco?

  • Młoda firma funkcjonująca często bardziej jak start-up
  • Wszyscy się znają i panują koleżeńskie relacje
  • Wiele innowacyjnych projektów w każdym dziale
  • Siedziba na Pradze, a nie na Mordorze 🙂

Polecam
Michał

 

Ostatnie aktualności

“Poznając Eurocash, zacząć należy od Cash&Carry” – sprawdziłem!

11 stycznia 2022

W połowie listopada 2021 roku, podczas pierwszego miesiąca mojego wdrożenia, zostałem wysłany na pierwsze wdrożenie terenowe – do […]

Manager na studiach? Czemu nie! Poznajcie Kacpra!

24 listopada 2021

Cześć! Mam na imię Kacper i od połowy października 2021 jestem nowym Management Trainee na pokładzie grupy Eurocash! […]

Początki w Grupie Eurocash

16 listopada 2021

Cześć! Jestem Ania i w październiku 2021 dołączyłam do programu MT. Obecnie poznaję strukturę firmy zarówno poprzez spotkania […]

więcej wpisów




xxxxxxxxxxxxxxxxxx